Det Är Ju Själva Faaaan!

Alltså vad är det här. Jag hänger hela dagarna med mini A. Alltså borde jag vara den första som får vara med om alla hans framsteg.
 
Icke. Skrattat har han ju till exempel bara gjort inför pappan liksom. Och vad händer idag? Jo, fyra (!!) gånger har han rullat sig själv, från mage till rygg. Fyra gånger - när mamman var och klippte sig. Som jag gör en gång om året typ. Attans!
 
Som tur väl är fick jag med mig en ny tröja från stan. En stickad med öppen rygg. Gillar den så pass mycket att den väger upp missad rullning. Nästan.
 







Kommentarer
Postat av: Cissi

Alltså du får ta med mej och shoppa en dag! Va hittar du allt snyggt!!!??? =)

2012-09-09 @ 19:16:00
URL: http://pajje.eu/cissi
Postat av: Charlotte

;) thanks. Men tyvärr kan jag inte ta cred för den här. Mia har en och jag har så fräckt gått och köpt en likadan ;). Men jag fick tillåtelse.

Såklart vi kan shoppa förresten. My favourite activity alla kategorier!

2012-09-09 @ 20:47:19
Postat av: Cissi

Låter perfa!
Får man fråga var du(ni) köpt den?
Jag passar dock inte i stickat! Jag dör! Det kliar och man fastnar i allt mellan hundar en 10-månaders galning cykel och nycklar... ;)

2012-09-10 @ 19:26:50
Postat av: Charlotte

Det är bomull så det sticks noll - och den kommer från Lindex 299:- tror jag den kostade. Och det där m att fastna i saker, jag gör det oxå jämt har lösa trådar i alla plagg känns det som ;/

2012-09-11 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0