Väskan Är Old - Och Jag Ännu Äldre

Det här är ju kind of funny. Emilian ska iväg på gympa, därav gympaklädseln. Men så kommer han farandes. Med handväska. I rött och lackad ormskinnsimitation. Minsann. Han har öga för fashion den lille.
 
Hittade dessutom en bild på mig själv. Med samma ovan nämda väska. Dock ej i gympaoutfit utan en aning tipsy at Sivans. Det var tider det. Väskan har nergraderats kan man säga. Eller - uppgraderats?!
Hm ja man kanske inte ser den så mycket. Men den hänger där. Min forna partybag. Personen bredvid, min forna party-friend. Eller fortfarande friend även om vi inte kör så mycket party längre. Fina Johanna. Tippar på år 2004 - alltså galet många år sedan .
 

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag borde också vara i krokarna...inga "höga", jeans i bakgrunden?

2012-10-09 @ 17:59:05
Postat av: Charlotte

Haha nej inga med på bilden iaf, men det finns bilder, tro mig. Dock till ditt försvar, de var Hilfiger va?! =)

2012-10-09 @ 18:41:53
Postat av: Sandy

Givet!

2012-10-09 @ 18:54:56
Postat av: Johanna

Haha, ja vi har många fina outfits att spara i minnet, mina beiga manchester, kommer ni ihåg dem ;-)

Kram på er

2012-10-10 @ 20:18:50
Postat av: Charlotte

Åh såklart jag kommer ihåg dem =) måste nog kolla igenom mina gamla album nu känner jag. Och ta en trip down memory lane!

2012-10-10 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0