Today

Riktigt bra dag idag. Strålande solsken. Tokvarmt. En stund på stan medans min man var hos optikern. Koll på mvc, fick lyssna på bebisen, så mys. Dessutom har han vänt sig och  ligger numera med huvudet neråt. Redo att komma ut alltså. Hämtade den lille, som snart kommer att vara den store. Han sov sött i sin sovsäck på dagis, och förstod inte alls varför mamman och pappan plötsligt dök upp.

Eftermiddag på altanen och på lekplatsen med härliga grannar och vänner. Kändes nästan som sommar och semester. Jordgubbar och vattenmelon till mellis och sill med potatis till middag. Sommarfeeling om något. Dessvärre tog jag inte ett endaste kort. Men vi ser alla ut precis som vanligt.

Nu ska jag hänga in ett ton kläder i min garderob. Min man bygger en skohylla/garderobsinsats i garaget. Lovar att fota när den blir klar. Så länge - simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0