Projekt Skohylla

Ja då var den färdig. Den nya skohyllan. Som fått delar av diverse andra hyllor. Dessutom vill jag poängtera att jag, gravid i åttonden månaden bar in hela åbäket. Tillsammans med min man of course, but still. Ett tag trodde jag att vattnet skulle gå. Men så bytte vi sida och vips (eller kanske inte vips direkt), var den på plats.

Före. Och då har jag ändå precis städat och radat upp allting. + Att den lilles alla skor är i en annan skohylla som hänger på motsatt vägg.


Under tiden. Jag är ju kvinna och har en hel del skor. Men min man. Oh my. Han har skor. I överflöd.


Tada! Hur fint blev inte det här då? Fint och praktiskt. Och ja - den var tung som fan.


Det bästa. Det finns plats för många fler par.


Jag bara undrar. Exakt hur avundsjuka är ni nu? Och ni fattar att detta är inuti garderoben och således är det en skjutdörr som ska dras för. To bad kan man kanske tycka nu va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0