Sovbebis

Jag inser att man inte kan trycka på repeat. Men i natt. Underbart. Den lille (som numera får benämnas som den store iofs) somnade relativt enkelt runt halv nio. Bebis hängde i soffan och bevittnade en ganska usel fotbollsmatch. Eller han sov nog mest om jag ska vara ärlig. Önskar att jag hade gjort detsamma, då matchen typ sög. Eller de flesta svenska spelarna var kassa i alla fall

Hur som, gick vi och lade oss vid elva. Bebis sov till fem och fick mat. Sedan minns jag inget mer. Förutom att jag av mig själv chockvaknade 08.26. Helt tyst i huset. Alla sov. Den store ska vara på dagis 09.00. Hur kan detta komma sig? Är vår bebis en mirakelbebis som tycker om att sova? Hoppas, hoppas - åh gud hoppas.

Uppdate: Nu har han sovit förmiddag. I snart 3½ timme. Ska de vara såhär. Sover bebbar såhär mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0