30 År At Last

Vi är i Karlshamn och semestrar oss. Sol och regn om vartannat Innan vi for hann vi med besök av familjen Bohlin. Barnkalas deluxe. Visning av nyckläckt bebis + gofika. Och the most importent thing. My birthday.
 
Ja jag är väldigt förtjust i att fylla år. I år dock inte så förtjust i vad jag fyllde. Men allt mitt firande och mina finfina presenter vägde upp det faktum att jag numera är 30. Det vill säga vuxen. Trettioårig tvåbarnsmorsa i förort. Sounds super hot don´t you think?!
 
Here I Am. Med en av mina presenter. Wow I know. Fick dessutom en splitterny laptop också. Among en hel massa annat. Turning 30 is the new black för mig liksom.

Kommentarer
Postat av: alo

Ingen bil? ??

Svar: haha nopp men en himla massa annat skoj =)
Charlotte Håkansson

2012-07-11 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0