Örnbakis Var Det Här

Det är tur att man inte är ute och karatefyllar oftare. Just saying. Igår. Födelsefirande för sötaste Cissi. Först middag och en hel massa massa vin på Venezia. Hur trevligt som helst.
 
Vidare på extremt vingliga klackar. Mot Grace. Herregud. Cosmopolitan, öl, och lite tequila on top. Yes box överförfriskad morsa på stan. Men så roligt. Tiden flög iväg och vips var jag hemma igen.
 
Tack alla inblandade för en fantastisk kväll. Och tack min man. För att du står ut med mig, vilda nätter och dagar som denna.
 
 
 
Obligatoriska egobilder innan avfärd.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack själv hjärtat!! En fantastisk kväll som gick alldeles för fort! Riktigt kul var det:) Tack så jätte mycket för en välbehövlig present:)

2012-12-20 @ 12:10:49
Postat av: Charlotte

Så himla roligt jag hade. Tack som tusan för den goda maten och allt vin =)

Hoppas nu du får tid till att gå iväg och njuta av lite alone time och bli ompysslad.

Stor Kram!

2012-12-22 @ 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0