Gör Saker Med Din Man!

Igår var jag och min man på julshopping. Helt alone. Det vill säga utan barn. I flera timmar. Shopping och lunch i överfull galleria.
 
Men jag brydde mig inte det minsta om stressade människor eller långa köer. Nej jag njöt. Av att få vara ensam med min snygga man. Vi strosade (eller han kanske skulle säga att jag hetsade en smula, men hey, det är inte hans blogg) hand i hand och kunde liksom prata med varandra. Så himla underbart.
 
Att jag sedan hittade fina kläder (ja på barnavdelningen men vem bryr sig) och fick klart alla julklappar gjorde inte saken sämre. Alltså måste dagens tips bli - gör saker med din man, alone!
 
Här provar han skor. Min snygging till man.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0