Babyn Tränar

Kom igen och kryp då babyn. Har jag tjoat. Fast när jag tänker efter är det ju lugnast nu, när han inte kryper. Sedan får vi baby proof:a hela huset och jag får springa som besatt.
 
Lägger nog ner krypträningen ett tag till. Vad jag däremot gjort är att jag både igår eftermiddag och idag, har hållt honom vaken. Busat, gosat, sjungit och lekt. Riktigt tröttat ut honom. Alltså, somnade han 19.12 igår och idag 18.40. Helt utan mekk. Bara gick och la sig när jag sa till. Underbart.
 
Hoppas bara att han inte vaknar i ottan nu då. Men idag sov vi till 07.30 , hallelujah sovmorgon. Om någon sagt till mig att 07.30 är sovmorgon, för en sisådär fem år sedan. Då hade jag skrattat. Men nu. Living it.
 
 
 
Hihi vad rolig han ser ut. Samma förvånade min på alla bilderna. Och på den sista har han fått lite hjälp. Han har inte förflyttat sig framåt. Han kan bara åla bakåt.

Kommentarer
Postat av: Sabina

SötAdrian! Det är så sött det där när de bara ålar bakåt. Men som sagt, ganska lugnt och skönt:) Har jag sagt att V går nu? Puss till er!

2012-12-06 @ 11:33:30
Postat av: Charlotte

Jag njuter, och hetsar inte fram nåpgot krypande. Och ja, jag skickade väl mess om att han gick, lille, som numera är en stor, Valter. =)

Kramkramkram!

2012-12-06 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0