Lyxpaket Large

Skulle köpa hudkräm idag. Älskar min hudkräm. Den håller i ett halvår. Är helt underbar för huden. Och jag kan typ inte leva utan den. I och för sig kostar den över 600 kronor. Men på ett halvår. Inte så mycket egentligen.

Tyvärr hade den utgått ur sortimentet på "min" hudvårdssalong. Japp jag har en sådan. Fancy va? Där har jag en egen hudterapeut dessutom. Som vet allt om min hud och är fantastiskt trevlig. 

 Eftersom att min kräm utgått FICK jag nu ett "prova-på-kit". Av ett nytt märke. Allt det här. Helt gratis. Va! Perfekt som tusan. Då vi ska åka till Dalarna över påsken. Slipper släpa med en miljon stora flaskor med diverse rengöring och crap.

Här fick jag. Scrub-kräm. Hand & Body Lotion. Toning Lotion. Facial Cleanser. Dagkräm. Nattkräm. Ansiktsmask. Och ögonkräm. I behändig förpackning. How lucky am I liksom. Känner mig som värsta VIP-bloggaren. Obs - vet att jag är en töntig morsa från förort. But still.

image description
Hurvårdssalong NUNA. Produkter från Exuviance. Återkommer med recension.


Kommentarer
Postat av: Ica

Istället för att släpa en massa, gör som Ica: ta med en LdB och saken är biff :D

2012-04-04 @ 08:47:49
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Du är galen. Det funkade kanske när vi va 20, efter fotbollsträningen ;)



Hoppas verkligen att du inte tvättar bort sminket med tvål! Det är en dödssynd! Och hudkräm i fejjan big NO NO ;) we are not getting any younger you know!!



Kram!

2012-04-04 @ 09:25:09
Postat av: Ica

Haha, du spelade väl inte fotboll när du var 20 heller :P Det funkar alldeles utmärkt. Nej, inte tvål, men nåt billigt märke med avsminkningsservetter :D

I'm getting younger all the time. Och min hud har inte sagt ifrån ännu iaf ;)hihi

2012-04-04 @ 14:04:25
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Just saying - kom ihåg att jag varnat dig. Fast du har ju ditt babyface iofs, inga rynkor där inte =)

2012-04-04 @ 18:36:38
Postat av: Ica

Äsch, tycker det är sååååå tradigt att lägga pengar på sånt som ändå inte går att förhindra. Jag fick min första rynka på min 25årsdag... men va fan. Händer det så händer det. :)

2012-04-05 @ 00:52:59
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Sabina

Exuviance är hur bra som helst!

Glad Påsk sötis!

2012-04-05 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0