2 år Tomorrow

Imorgon. Fyller han 2 år. Det är inte klokt vad tiden går. Mitt barn är 2 år. Vad jag gjorde exakt nu för två år sedan. Det vill jag knappast tänka på. Fruktansvärd förlossning. Men vi fick till slut vår finaste bästa Emilian.

Planen inför morgondagen är att vi ska vakna före honom (stor risk), blir att ställa klockan på typ 06. In och sjunga med paket och frukost på sängen. Spännande. Jag vill att han ska få underbara födelsedagsminnen (det har då verkligen jag). Av härliga dagar där allt handlar om bara honom. Eller ja så är ju varje dag nu också. Men födelsedagsmagi ska det vara.

Kalas klockan 15.00 tomorrow alltså. Alla som vill får komma. Det blir ponnyridning. Inhyrd clown. Uppblåsbar hoppborg. Fiskdamm. Tipsrunda. Och korv med bröd. Eller inte. Det blir i alla fall tårta. Köpetårta. Om vi inte glömmer att hämta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0