Skön Shopping

Dagens tips. Åk till en galleria (ensam utan man och barn givetvis) en måndagsförmiddag. Du är garanterat typ alone i butikerna. Det är möjligt att lassa in hur mycket som helst i provrummen. Och. Gå ut och hämta nya saker. Det är ingen kö i kassan. Det är inte någon trängsel. Det finns personal tillgänglig. Det är underbart. Speciellt om det står jeans på inköpslistan.

Dessa kom jag hem med. Billiga. Sköna. Bra att ha jeans. Vet inte om jag måste skriva det självklara. Men. Det är inte jag på bilden. Jag ser en smula midre hot ut i mina. Men jeansen ser ut precis såhär.


Bild ginatricot.com


Sedan blev det nya skor också (inte dem på bilden). Och lite tingeltangel. Sådant som man som småbarnsmorsa aldrig har tid för (tar sig tid för) längre. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0