Alla ♥ Dag + Troll

Så vart det alla ♥ dag igen. Jag och min fina man. Är. Barnlösa. Då den lille har lite tidigt sportlov hos mormor och morfar. Alltså blev det en lugn och fin middag. Det vill säga middag utan saker såsom. Skrik. Gråt. Gnäll. Kaos och Kladd. 

Jag bjöd på alldeles vanlig köttfärssås. Men jag spejsade till det och kokade spagetti. Utan att bryta av den. Wow. Allt för min darling. Och ja. Ni ser två blombuketter på bordet. Varsin. Åt varandra.

Hoppas att ni alla har en mysig dag. För det har ni förtjänat.



Längst upp till vänster syns presenter till min man (och mig). Det är olika inramningar av fina foton. Í will show you later. Promise.

Nu ska vi se film. Och mannen fick äran att välja. Alltså ska vi se "Trolljegeren". En norsk film om folk som jagar troll. Alltså allvarligt. Men. Vad gör man inte på alla hjärtans dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0