Nu Business

Nu kör jag business. På jobbet. Allt för att komma ifrån den förortsmamma jag är. Men ärligt. Lite fancy i vardagen. Och. En svart dräkt ska varje kvinna ha i sin garderob.

  

Om ni tycker att jag tar många egofoton på jobbet. Ja. Men jag jobbar också. Idag sjukt mycket. Och blev såklart sjukt nöjd. Som med typ allting jag gör. Men idag. Wow. Imponerad som sjutton. Av mig själv. Ibland bara är jag. Sådär grym. Eller ganska ofta. Men idag. Alldeles extra.

Och ja. Om ingen annan berömmer ens utförda arbete. Då får man göra det själv. Hepp hepp.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Skitsnyggt Lotta!

2011-08-28 @ 20:07:25
Postat av: Charlotte

thanks - men lite flygvärdinnefeeling får man =)

2011-08-28 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0