Äntligen Eller?

Jag vet inte. Men kan det vara så att jag. Äntligen. Funnit den perfekta svarta kavajen? För visst är det så. Att man. Genom livet alltid söker. Efter vissa saker. Som. De perfekta stövlarna. Den perfekta väskan. Svart kavaj. Svarta byxor. Jeans som sitter perfekt. Ja ni ser, and on and on.

Men en svart kavaj bör. Nej ska. Varje kvinna ha i sin garderob. Och jag är väl kvinna nu med mina 29 eller? Look at this. Sorry för märklig min och sneda bilder. Det är apsvårt att fota med Iphonen utan att tappa den.

  
Tror jag har den. Eller? Vad säger ni? Är jag close? Finns två olika byxmodeller och en kjol i samma serie. Kanske ska slå till på allting. Så att jag har. En svart kostym. Kan aldrig vara fel.


Kommentarer
Postat av: ica

Hmm, tur om du kommer hit snart då så du kan upplysa mig vad jag saknar och letat efter hela livet :) Vi får gå på shoppingtur helt enkelt. Nu känner jag att jag vill ha en skinnjacka, sist av alla (som du trodde att du var), typ en sån du köpte :D

2011-08-09 @ 21:58:46
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Haha ja just det. En skinnjacka är ett måste också! Vi får lösa det :)

2011-08-10 @ 11:58:23
Postat av: ica

Yaaaaaay!

2011-08-10 @ 13:43:08
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Kommer upp nya tävlingar då & då :)



Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-11 @ 13:29:21
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Åsa B

Hej!

Är i stort behov av helt ny garderob, kanske Thomas och jag kan komma och hälsa på snart ;-), börjat på nytt jobb som har dresscode där jeans, t-shirts och sneakers går bort.

Apropå din fundering om svart kavaj - har själv insett att jag måste ha en sådan - nu!

Kram! Ska ni till Storvreta förresten?

2011-08-12 @ 18:39:13
Postat av: Charlotte

Hej



Hörde om ditt nya jobb. Häftigt. Såklart ni kan komma hit när som helst. Och shoppa är ju alltid awsome. Är det panik med svart kavaj? Finns en finfin på Newhouse (även i Linköping), annars finns det en hel massa på MQ såg jag i helgen =)



Vi vet inte om vi ska t Sören än. Det är under bearbetning as we speak!

2011-08-14 @ 15:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0