Hej Vill Du Köpa Jultidningar?

I hemmamiljö tycker jag att man ska kunna gå omkring i bara sina undies. Det gör jag. Ofta. Speciellt när jag slutat jobbet och såldes plockat av mig min work outfit. Ikväll struttade jag runt i linne och trosor. Inte hade jag en tanke på eventuella jultidningsförsäljande små killar.

Såg honom i köksfönstret. Ställde mig strategiskt bakom köksön. Men huvaligen så knackade han på. Flera gånger. Panik. Fick svepa om mig en filt. Som en annan skummis. Snacka om förvånad min på den jultidningsförsäljaren. Där stod jag. Som en tant. Insvept i någon slags filtkjol. Och inga tidningar köpte jag heller.

Det är sådant här som man måste ta i beaktelse när man bor i hus. Häromdagen. Småtjejer som ville sälja frallor. Då var mannen naken.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha=) Köpte han några frallor då?=)

2010-09-01 @ 22:03:16
Postat av: Charlotte

Nopp han sprang och gömde sig. Så jag fick gå och tacka nej, och se deras förkrossade små ansikten. Usch!

2010-09-02 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0