Min Första "Mors Dag"

Just det ja. Nu för tiden är jag ju mamma. Då blir man firad på "Mors Dag". Det visste min man och min son minsann. Jag fick en otroligt nice sovmorgon. (Ni med bebbar fattar hur mycket det betyder.) Därefter en blommig bricka med lyxfrukost. Äggröra (har dille på det just nu) med massa smaskiga tillbehör. Serverat på den soliga verandan.  

Jag fick även en väldigt fin text. Om hur mycket Emilian uppskattar sin mamma och allt hon gör. Sentimental som man är. Tår i ögat. Sedan hummades det något om en vågtång (värmeredskap till håret) som jag hintat lite för.

Tårta två gånger om. I olika tappning. Ja, jag kan då rakt inte klaga på min första "Mors Dag". Very Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0