Bo På Hedväg?

Mamman har nog lite för mycket tid över. Häromdagen fick vi höra att granngubben propsar på att man inte får parkera sina bilar ute på gatan. Det är en oskriven regel här på Hedvägen enligt honom. Inte heller får man köra in på någon annans uppfart när man ska backa in på sin egen. Oh my liksom.

Men så igår förmiddag. Upptäckte jag brott. Från ovannämnda gubbe. Båda hans och hans tantas bilar. Ute på gatan. Inte sen med kameran där inte. Bevismaterial 1.



Medans jag fotar ser jag även. En mäklare. Aha! De ska sälja sitt hus. Och ytterligare bevis på detta. En fotograf som fotade. Utan att veta att han själv var fotad. Mohaha. Jag vet. Still tragiskt.


           

Så om någon är sugen på Hedvägen. Hus till salu. (OBS - tror jag) Nu - dags för lite mer detektivjobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0