Emilian Listar

Det finns många roliga saker att göra hos Mormor och Morfar.


Flyga med Morfar framför spegel. Väldigt skoj.


Weiii. "Mera Morfar mera".


Hålla i luckan under ugnen är väldigt också hemskt roligt. "Jag kan stå här jättelänge så roligt är det".


Woops ofrivillig spagat. "Jag vet att mamma har sagt att jag ska ta det försiktigt. Jag veeet, hon säger det jämt".


Åka på brickan. "Ja varför inte, men det var tant Icas idé jag lovar".


Men bäst är ändå att få välling. "Det tycker jag om".


Helst ska Morfar mata. Sådär ja.


Det var allt från Mormor och Morfar för den här gången. "Nu är jag hemma igen i fall ni behöver nå mig menar jag"


Kommentarer
Postat av: ica

Haha, inte fick man vara med på bild och dessutom blir man kallad Tant.... hualigen

2010-01-30 @ 19:49:05
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Ärligt så tror jag inte att du hade velat bli publicerad. De bilder jag lyckades ta där du var med var inte de mest smickrande. Men fine, nu vet jag att det är fritt fram alltså?! =)



Och ang tant. Så är du nog en tant i Emilians ögon.



Puss

2010-01-30 @ 20:57:33
Postat av: ica

Hahaha, det är heeeeelt okej att inte ha med mig på bild =) Men tant kan jag inte riktigt förlika mig med :P

2010-02-01 @ 09:00:34
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0