Larvigt

I förrgår bjöd jag min man på sallad som innehöll "Sugar Snaps" (typ ärtskidor). Vi satte nog i oss halva förpackningen. Igår skulle jag ta några till lunchen. Lite chockad då jag ser en stor larv i förpackningen. Plus larvstora hål i snapsen. Eh. Mums eller. Kände mig ganska äcklad. Hivade allt i sopen innan jag kom på att jag såklart skulle gå tillbaka till butiken.

Rotade fram kvittot. Begav mig dit idag. Tjejen som tog emot höll på att kräkas. Men det  bästa var att man får 200% ersättning vid dåliga matvaror. Alltså fick jag 44:- tillbaka fast jag bara betalat 22:-. Perfekt. Att jag sedan gick in och handlade för ytterligare 400:- känns som omöjlig matte.


Här ser ni larven.
Samt en ärtskida med ett larvstort hål i. Sugen på sallad någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0