Emilian Renoverar

Hej alla. Som ni vet skriver min mamma en del om mig. Ganska bra faktiskt. Fina bilder också. Fast ibland vill jag inte riktigt vara med. Nu ska jag visa vad jag gillar mest. Att hjälpa pappa med renoveringern. Så det blir klart nån himla gång. Lika bra att jag blanda mig i annars blir de aldrig färdiga.

Här är vi i köket. Fixar i skåpet för ugn och micro. Jag kollar lite så täckskenorna sitter rakt. Ser bra ut pappa. Nu observerade ni kanske att jag inte har mina snickarbrallor på mig. Det är mammas fel. Hon valde mjukisar. Men de är lika vita på knäna som pappas arbetarbrallor. Det har jag sett till.



Nu har jag fixat klart i skåpet. På väg mot nästa projekt. Vardagsrummet. Stollarna håller ju på i alla rum samtidigt. Så orutinerat. Tur att jag finns som styr upp det hela lite.


Men åh. Pappa var visst inte klar. Tur att jag kom på att kolla en sista sak. Bäst jag fixar den. Annars blir det väl aldrig gjort. Bra att dom har mig. Hur skulle det annars se ut här hemma egentligen.



Jag har dessutom lagt fram lite golvplankor också så de kan lägga klart golvet i hallen. Nu är det bara golv i halva hallen. Vad är det liksom. Hur tänkte de där. Suck. Mina föräldrar alltså. Två virrpannor som försöker leka husägare. Jag sär då det. Jag har att göra jag.

Det var allt från mig för den här gången. So Long!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha=)) Du är go du, Emilian!

2010-02-08 @ 21:29:06
Postat av: Emilian

I know. I Rock...om jag får säga det själv...

2010-02-08 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0