Nytillskott I Garderoben

Mitt absoluta favoritintresse all time. Shopping. Sen om det är till mig eller till någon annan. Det spelar inte så stor roll. Idag var det den lille som skulle ekiperas. Nya sneakers. Supercoola såklart. Nytt överdrags-/regnställ och gummistövlar inhandlades relativt smärtfritt.

Och med smärtfritt menar jag utan ill-/uttråkningsvrål i alltför hög grad. Mamman och pappan kunde även i lugn och ro (nåja något sånär) äta lunch och kika på lite andra prylar. I love shopping. Love love love.

Här poserar han vant. Black is the new black i höst. Häcken i bakgrunden. Den är min mans. Sorry för blixtrande reflexer men jag fattade inte att jag borde slått av blixten. Och nu orkar jag inte trixa mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0