No Candy - Still No Money

Liten tanke så här på kvällskvisten. Undra hur mycket pengar jag har sparat på att inte köpa något godis alls sedan i augusti förra året? Och undra vartfan de pengarna håller hus?

Förmodligen på fucking K-Rauta.

Jag dör vad tråkigt. Men å andra sidan. Vårt hus börjar att ta sig. Just nu till exempel. Min man skruvar upp fler gipsskivor. Man kan aldrig ha för många gipsskivor. Tur att vi har en son som kan sova trots att det bankas, borras, sågas och ja gud vet allt. Obs sidospår.

Jag borde ha varit rik är min slutsats. Så mycket godis som jag knaprade i mig förut. Men här sitter jag, och - orik det är just vad jag är. Blev superglad då jag fick en 50:- bonuscheck från Ica häromdagen. Det är "redig" lycka det. Trots att den baseras på tidigare inköp och bla bla bla.

Nej nu går jag och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0