TupperwearParty I Förort

Jaha då är jag 818:- fattigare. Och har varit på mitt livs första tupperwearparty, hur många vuxenpoäng?! Denna höst har det varit en del inbjudningar till hemförsäljningspartyn för mamman (Me&I,  PompDeLux,Tableline och nu Tupperwear) jag har för husfridens skull inte gått på/handlat av allt.
 
Min man sa så fint häromdagen att "vi har ju en hel del sådana saker". Så sant så sant, men idag skapades ytterligare behov. Och nu är vi någon slags kokarisochpastaimicrongrej och en minimatberedarhackarvispningsmojäng rikare. Perfekt ju.
 
I alla fall var det ett supertrevligt party med hembakade spenatfrallor, mammor och bebbar. Dock sov min bebbe exakt hela tiden och fick inte träffa någon. Desto mer tid för mamman att handla alltså.
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh är det pastakokaren du snackar om?? Den vill jag ha!
Vi har vår riskokare och det är den bästa grejen i världen. Kan inte leva utan den. Vet inte hur man kokar ris vanligt i kastrull längre. Och allvarligt talat, det blir ju ändå alltid bränt eller okokt o så tar det trehundra miljoner år att koka i kastrull. Och så går det knappt att få rent kastrullen sen heller.
Ne I LOVE min riskokare! :)

2012-10-25 @ 09:49:43
URL: http://pajje.eu/%7Ecissi/
Postat av: Charlotte

Japp man kunde koka både och i den, och man fick en likadan fast mindre på köpet! Hur bra liksom?!

Nu tycker jag iofs inte så mkt om ris, men allt för att underlätta vardagsmatlagandet.

2012-10-25 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0