Måndag

Nu får det banne mig sluta att regna. Tre hela dagar i rad. Jag och småkillarna har hängt inomhus. Den ene kinkigare än den andre. Emilian hostig och allmänt rastlös. Jag orkar inte.
 
Adrian förkyld och gnällig som tusan. Jag orkar verkligen inte. I ett desperat försökt försökte jag få den store att underhålla den lille. Det gick ju bra. I hela 15 sekunder. Typ den tid det tog för mig att ta den här bilden.
 
Nu sover båda (ingen sover jag hör dem båda). Jag häller ut mig i soffan och ser dålig måndagstv. En trött mammas bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Lyn

Ut i regnet! :)

2012-10-15 @ 22:20:12
Postat av: Charlotte

Såklart Emilian vill inget hellre - men båda de små är tokförkylda så vi är tvingade till innehäng. Måste blir friska snart, mot STHLM i helgen nämligen.

2012-10-16 @ 09:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0