Mammafrukost

Idag har jag haft frukost. Inte vilken frukost som helst. Vi var 5 mammor med 5 bebisar + 2 styck vilda 3-åringar. Det var galet och livat. Och mycket trevligt.
 
Jag rekomenderar varmt att ha just frukostar. Det är urtrevligt att äta lång lyxfrulle tillsammans med vänner. Och barnen brukar oftast vara på bra humör.
 
Fick ingen bra bild på buffén men det var härligt nybakat varmt och frasigt bröd (dock köpt inte så att jag stått och bakat), yoghurt, ägg, skinka, ost, leverpastej, kaffe (pulver), te, juice (både äpple och apelsin), stort fruktfat med banan, clementiner, vindruvor, melon, ananas och kiwi. Man kan säga att vi blev mätta minsann.
 
Vet inte varför jag fotade från det här hållet. Galet orutinerat.
 
Att ha bebis på magen är praktiskt. Då kan man lättare bre sin macka.
 
Kors i taket. Alla satt ner samtidigt. Utom jag då som fotar (as always).
 
Tur att Lykke kom också, så Emilian hade någon att leka med. Vad de lekte? Mamma-pappa-barn såklart! I bakgrunden skymtas Valerie och Juni i babygymet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0