Bra Eller Dåligt?!

Jag vet inte om det är bra eller dåligt. När de ringer från BVC klockan 09 och säger att dagens föräldrargrupp (10.30) är inställd. Då jag redan har stressat upp som en tok. Efter en urjobbig natt. Med två matningar av baby. En ledsen 3-åring och en irriterad man.
 
Stressat upp som sagt, duschat, tvättat håret och snabbfixat mig. Klätt baby och 3-åring. Slängt in ett par maskiner tvätt. Plockat undan och bäddat (kändes nödvändigt trots att vi nästan aldrig gör det). Skyndat mig som tusan till förskolan. Skyndat mig hem. Och då, ingen föräldrargrupp. Poff.
 
En helt öppen förmiddag. Får bli en tur till Mia och Hanne, bara Adrian vaknar nån gång. Lite synd att det inte blev någon pw bara, superhärligt höstigt väder ute. Men nu kör vi torsdag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Även om ja inte har två barn så va det så tråkigt att det inte blev ngt! Jag hade med stressat som attans och sen blev hela dagen jätte tråkig när man hade planerat så bra:) ses på ons iaf!! Kram

2012-10-19 @ 21:16:32
Postat av: Charlotte

Ja, jag hatar när d blir ändrade planer, planerings freak som man är ;). Och tråkigt att vi inte fick träffas. Men på onsdag, då blir d shopping ;). Syns då, kram!!

2012-10-21 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0