Babyproblems

Det är ju så, att när babyn sover om dagarna, då drar man inte gärna igång nåt stort projekt. Man vet aldrig när han kan tänkas att vakna. Det blir som att jag väntar på att han ska vakna hela tiden. Nu har jag väntat i snart 4 timmar.
 
Han somnade 09 då vi gick ut på promme. Vi kom hem ungeäfr 10.30, och han sover alltså än. Och vad har jag gjort? Inget vettigt. Ätit alldeles för mycket kaviar (mår illa) och sett skräp på tv. Nu känns det dessutom meningslöst att göra något alls, för nu måste han ju vakna snart.
 
Vet inte hur många gånger jag har varit ut för att titta på honom. Men han sover som en stock, i sin vagn. Trots vägarbete runt hörnan. Ett annat dilemma med honom. Han vill inte längre äta ersättning. Bara gröt och olika pureer duger. Igår skrek han (oh my vi är inte vana vid det) flera gånger och var missnöjd. Tills han fick trycka i sig potatis/majs. Hur löser vi detta?
 
Han vill inte heller dricka vatten. Men vätska måste han ju få i sig. Vad gör man? Har inget minne av att Emilian på ett endaste sätt var krånglig med maten/övergång från flytande till fast föda. Hepp. Två babyproblems som är totalt ointressanta I know.
 
Men nu har ni ju redan läst. Total waste of time (för er). Men jag har fått blarra av mig. + Rolig bild där hans ögon typ går i kors. Plutten. Som jag nog måste väcka nu (12.52).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0