Såå Spännande

Det där jag skrev om att det inte skulle bli spännande på Twilight BD Part II. Det tar jag tillbaka. Det var sjukt spännande, så spännande att jag till och med fick spänningshuvudvärk av allt som var såååå spännande.
 
Dock var jag inte värst i salongen. Någon med väldig inlevelse skrek neeeej och kastade sig mot bioduken ett flertal gånger. Det var galet. Det var också galet - synd om småtjejerna som inte fick komma in, pga 15-års gränsen. Och således började stortjuta i foajén. Ganske underhållande.
 
Vad som inte var så underhållande däremot var den dansgrupp som hade något slags perfomance innan filmen. Eh va? Jag försökte fota för er skull, men det gick ännu sämre, än vad de var. Sorry för det. Men. Se filmen. För guds skull. Eller läs alla 4 böckerna. Och se sedan alla 5 filmerna. Okey?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0