Olika Saker Av Njutning

Det gör nästan inget att min man är flera timmar på golfbanan (på en lördag). Och jag stör mig inte jättemycket på att jag själv är hemma och tvättar, plockar, diskar, dammar, och städar en massa under tiden.
 
Jag är inte heller "sur" för att han tog bilen och således lämnade oss strandade i huset (förutom vagn att tillgå). Jag bryr mig inte så jättemycket om att jag alone styrt upp både frukost och lunch till båda barnen samt matat och plockat undan efter dem.
 
För när allt det där är gjort. Och. Mini sover sin eftermiddagslur. Den store kollar barnprogram på tv. Då. Då kan jag kasta mig i soffan. Och se på hur många avsnitt av Desperate Housewives jag vill (eller vilken serie det nu är som jag fått dille på) utan att någon påpekar det eller stör sig. Samt smyga till mig lite choklad ur mitt förråd. Med gott samvete.
 
Orkade inte ta en ny bild så ni får den här gamla godingen. Tjing ifrån soffan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0