Dinner At Five

Igår hade vi middagsbjudning. Johan, Emma och Waldemar var på besök. Nuförtiden, då man har småbarn då börjar man sina middagsbjudningar at 16. Och äter middag at 17. Sinnes. Men perfekt då kidsen oftast är på bra humör (eller så skriker de/kinkar som tusan i alla fall).
 
I alla fall så hade vi det sjukt trevligt. Vi åt magiskt god lax (I know att jag jämt säger det) som värdinnan själv tog tre (!!) portioner av. Babysarna lekte runt och den vilde 3-åringen röjde på som tusan. Så framåt 20 somnade våra kids som stockar. Själva middagsbjudningen rundades av framåt 21 med GT till dem som inte körde bil.
 
Jepp så är livet med kids. Man äter middag vid fem och sedan stiger man upp innan 07, trots att det är lördag.
 
Hello kompis och välkommen hem till mig.
 
Man hänger en del on the floor nowadays. Dock med annan betydelse än på exempelvis, Sivans dansgolv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Fast även om man har kids så har man tid att ligga i soffan och äta choklad trots att man ska ha middagsgäster..;) Gud vad god lax, måste prova. Och är det en NH tunika jag skymtar..?

2012-11-04 @ 09:28:32
Postat av: Charlotte

haha precis, för jag behövde ju inte städa och sånt =)

och visst är det en NH-tunika, en som jag faktiskt gillar och använder rätt ofta.

och snälla prova laxen, den är underbar.

2012-11-04 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0