Ännu En Lista

Jag har insett att min senaste kyss… borde varit mer passionerad.

Jag lyssnar på… alldeles för mycket radioreklam.

Jag mår bäst när jag… är hemma med mina killar.

Jag pratar… men jätteful dialekt.

Jag älskar/tycker om… mina killar/mat.

Min bästa vän(ner) är… bor lite för långt bort faktiskt.

Min första riktiga kyss… var säkert hemsk.

Jag avskyr när folk frågar… vilka som är vårens färger...hur fan ska jag veta det liksom?!

Kärlek är… fint.

Någonstans, tänker någon… "tänk om jag inte klarar uppkörningen".

Jag kommer alltid att vara… mamma till min son.

Jag är hemligt förälskad i… just nu Ryan i OC då jag överkonsumerar dvd-boxarna.

Sist jag grät var… till något fånigt OC-avsnitt.

Min mobiltelefon är… är kladdig. Emilian to blame.

När jag vaknar på morgonen… tänker jag alltid "tyyyst emilian".

Innan jag går och lägger mig… måste jag ta bort allt smink 
Just nu tänker jag på… vad vi ska handla i kväll.  
Bebisar är… söta, små och ibland väldigt jobbiga.
Blondinbella är… duktig och ger mig prestationsångest.
Ikväll ska jag… göra pizza och ha fredagsmys med killarna.
I morgon kommer jag… jobba och sen åka till älmhult och fira pappa.

Jag vill verkligen… resa till solen just nu.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen!

Står och läser din blogg på jobbet och känner just nu att det känns mkt viktigare än att jobba...

Håller med om att du bor för långt bort!=) (Och hoppas samtidigt att jag var en av dem du menade som bodde för långt bort)

Kram på dig

Åsa

2011-03-24 @ 09:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0