Let It Go

Let it go liksom. Herregud om Kissie käkar barnmat så är det väl hennes val. Om hon är en förebild? Nej. Alla får göra som de vill. Hon kan väl inte lastas för att andra unga tjejer väljer att göra detsamma. Det är heller inget att bygga ett helt TV-program på.

Och Linda Rosing kan inte komma idag och säga att allt med Big Brother var skit. Utan det hade hon inte kunnat leva på sin blogg. Eller har världenst största, fulaste och sjukaste läppar. Let it go liksom. Gnäll inte på Anton Glanzelius, som idag sju år senare är programansvarig för Big Brother. Det är väl inte hans fel att Linda Rosing fick en panikångestattack 2003? My good. Släpp det nu för fan.

Jag tycker att Debatt är sjukt dåligt. Och Janne Josefsson är som en pajas. Som låtsas att han är ett ufo som ska bli upplyst. Det är inte ens en debatt. För det finns inget ämne som bör debatteras. Allt är skit.

Let it go. Herregud. Nu återgår jag till min OC-box.


Kommentarer
Postat av: ica

Hahaha! Vad rolig du är. Jag tyckte snarare programmet byggde på barnhemsbarn som ska få 250000:- och en riksdagsursäkt :P Vilket jag tänkte blogga om nu =)



Dock tycker jag Kissie är en idiot som skriver ut att hon äter barnmat när hon vet hur välläst hennes blogg är, även om hon hade en poäng i att hon inte skrev på nåt om ansvar när hon började blogga, MEN det finns nåt som kallas allmän moral... och särskilt när bruden redan är smal som en pinne. Big Brother-delen orkade jag inte ens lyssna på...

2011-03-04 @ 10:09:27
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Alltså jag blir så jävla irriterad. Debatt ska väl vara ett seriöst program och så tar de upp sån här skit. Suck. Ja Kissie är omoralisk men samtidigt är hela hennes karaktär sådär hubbabubba-aktig att ingen borde ta den seriös. Inte ens en fjortis.



Det där med barnehmsbarnen orkade jag faktiskt inte höra på. Men jag läste ditt inlägg och håller med dig. Men på det hela taget. Att de orkar liksom!

2011-03-04 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0