Helgen v.8

Fredagsmiddag. Hanna och Tomas. Helstekt fläskytterfilé. Potatisgratäng. Gräddsås. Gelé. Panacotta. Chipsbuffé. Solsidan. Schas Ove. Schas.

Lördag. Tåg tre timmar. Ensamlyx. Finaste Åsa, Johanna, Sandra, Sabina, Cissi. Linssoppa. Muffins. Florsocker på Jo. Ultraljudsredskap. Bästa vänner. Shopping. Twist & Tango. Spårvagn. Innergård. Köpt lägenhet. Andreas. Vitt sinnesjukt gott leva vin. Fniss i soffan. Hjärtan. Bästa maten ever. Balsamico. Schlager. Minnen. Citat. Erövra världen. Mellan 3:e och 4:e glaset vin. Mer vin. Mycket mer vin. Gospel. Dans. Spårvagn. Inte Joel K. Dimma. Jo home. Underbar sömn.

Söndag. Sovmorgon. Mysfrukost. Shopping. Monki. Långlunch. Bebistalk. Tåg. Utgående vagn. 1:a klass. Sträckläsning. 292 sidor. Längtan efter bebbe. Mina två bästa. Uräcklig pizza. Lister. Lek. Bus. Gos. Borta bra men hemma bäst. Min man.

Underbar helg. Magisk. Fantastisk. Rolig. Lyxig. Flashig. Glamouring. Allt en förortsmorsa kan önska sig.

(Är den ok S?)
Jag har massor med bilder. Men ingen som är så märklig som den här. Ingen syns, men alla är med. Och den illustrerar ganska mycket ändå. Vilka vi är. Ni vet vilka ni är.


Kommentarer
Postat av: S

Egentligen inte...men jag bjuder på den=) Det är ju sån jag är...ibland iaf. Mellan allt snack om bebisar, lån och renoveringar. Som sagt, jag bjuder på den. Bara för att du också är bäst! Puss och tack själv för en härlig helg!

2010-03-01 @ 17:46:46
Postat av: Charlotte

Gulle dig!

2010-03-01 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0