Right Nu

Träningsvärk är bara förnamnet. Jag har ont i varenda muskel. Man brukar ju säga att man har ont i muskler man inte visste att man har. Jag har ont i alla muskler jag vet att jag har. Alltså så otränad är jag. Tänk vad lite tantgympa kan ställa till med. Hasar runt som en skadeskjuten kråka och kraxar om än det ena än det andra.

Just nu:


Självklart tar jag minst 20 bilder och väljer ut de "bästa".


Och jag står för det. How lame am I. Ser ut som en förrymd psykpatient här. Varggrinet.


Lite mer ljuv avslutning dårå.

I eftermiddag blir det mamma/bebis fika hos Cissi här ute i förorten. Like. Jag har ju bakat som jag ska ta med. Får se om någon vågar sig på mina små kakkatastrofer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0