Tobleronehelvete!

Jag vet inte om jag tycker att det är helt okey när Ronnie köper en Toblerone när vi står i kön vid godishyllan. Sen är det verkligen inte okey att han BER MIG att öppna den och ta fram chokladen ur foliepappret när vi åker hem.

Slutsats: Jag satt med en ljuvlig chokladdoftande Toblerone i min hand - som jag inte fick smaka på, bara känna lukten av. Och se min man gluffsa i sig. Den där sabla vadslagningen alltså.

Är inte det lite grymt? Funderar allvarligt på att köpa en snusdosa och stila runt med här hemma. Kanske till och med ta en liten prilla bara för att. Trots att jag inte snusar och förmodligen skulle kräkas rakt ut.

(Nej, kakan jag bakade tidigare är inte godis. Plus att den ska sparas till mamma/bebisfikat på måndag.)


Kommentarer
Postat av: M

ungefär som när man själv är på sträng diet o susar förbi alla gottehyllor då man hör mannen ropa: kom o hjälp mig välja ut snacks jag vet inte vad jag vill ha så inte bara det att man tvingas stå framför läckerheterna man ska dessutom välja o uppmuntra till en speciell sort... ja alltså..

2010-02-13 @ 15:03:59
Postat av: Charlotte

Asså fy fan säger jag. Ronnie bad mig häromdagen att köpa lösviktsgodis åt honom. Ehhh NEJ. Jag tänker inte stå och välja och sen sitta bredvid när han svullar!!

2010-02-13 @ 16:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0