Snökaoset

I did not think...promenad till Ica i snöstorm...through....

Hade jag sett det här löpet hade jag kanske tagit mitt förnuft till fånga och stannat inne.


I början var det ganska okey. Men sedan kom det snö. I massor. Gigantiska flingor vräkte ner över oss. I motvind också såklart.


Jag försökte hålla skenet uppe. Men till slut var jag extremt irriterad. Inte blev det bättre när Emilian bestämde sig för att somna ifrån alltihop. Och inte alls stötta sin stackars mamma.


När vi långt om länge. (Två timmar). Kom hem såg vagnen ut såhär. Hur jag själv såg ut vågar jag inte ens tänka på.

Vi har dessutom uppförsbacke till huset. Uppförsbacke, snöstorm, oplogad väg, barnvagn. Jag kommer att ha träningsvärk i morgon. Fast det kanske säger mer om min "ovältränadstatus" än om terrängen.

Emilian den förädaren. Sover som en stock. Nu (och hädanefter) blir det inomhusaktiviteter för oss två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0