Körvströganöff Soon

Man ska noga noga tänka sig för innan man drar igång stora livsprojek. Som barn och renovering. Samtidigt.

Jag känner mig ensam. Trots att jag är med min urfina och mysiga bebis känner jag mig lite utanför. Övrig familj är ute i huset. Typ hela tiden. Inte för att spackla och måla känns jättelockande. Men gemenskapen gör. Ibland blir det lite enformigt att bara prata med lilleman.

Det dålig vädret kan bidra till allmän höstdepp. Blä på regn och ruskt Svårt att dra igång projekt här hemma. Det finns dock tusen saker att ta tag i. Motivation noll.

Nästa misson ikväll blir körvströganöff. Min lott mitt i detta liv.


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Skickar en stor kram till dig, gumman! Helt normal känsla tror jag. Du kan väl slå mig en pling nästa gång du känner dig lite ensam. Jag kan i alla fall prata tillbaka, förhoppningsvis, till skillnad från lilleman.

Kram igen!

2009-11-22 @ 19:58:03
Postat av: Charlotte

Vad fin du är Sabina. Slår en signal snart i vilket fall. Märkte nu att det var en extrem negativ ton i detta inlägg. Känns bättre nu. Körven blev supergod. Även om jag fick käka i min ensamhet.



PUSS på DIG

2009-11-22 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0