Tack Gud

Det började med att svärmor anlände dagen före julafton med kraftigt illamående. Lite magsjuk i julklapp. Lilleman hade en spydag i förgår, han är som tur väl är på bättringsvägen även om den lilla magen är orolig. Så idag som ett satans jävla brev på posten. Mannen ligger däckad på ovanvåningen. Happy fucking new year.

Och vi som ska på festligheter i morgon. Vi har till och med införskaffat oss varsin nyårsoutfit. Snyggskjorta + jumper till mannen och en liten partyblåsa i svart, guld och silver till mig. Allt som sig bör. Men nu vetefan. Trist.

Jag sitter här i min ensamhet. Ingen tv heller. Trots att vi köpte en box igår. Tur att vi i förebyggande syfte hyrde tre nya filmer när vi lämnade tillbaka de gamla.   

Lite Linus Wahlgren action på det det här så ska jag nog reda mig.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Usch, så trist... Känns som att ni har haft tillräckligt att tänka på den senaste tiden. Skickar en stor kram till hela familjen!

2009-12-30 @ 22:07:58
Postat av: Charlotte

Thanks darling. Usch Ronnie har feber, Emilian trilskas och nu börjar min mage att göra uppror. Vart ska detta sluta?



Hoppas att ni haft en trevlig jul och att nyår blir magiskt! PUSS

2009-12-30 @ 22:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0