Alive

Då är cystan borta. Dock är jag även en äggstock fattigare. Tydligen ska man klara sig med bara en. Känns ändå lite mystiskt måste jag erkänna. Tre hål på magen. Groggy. Lite värktabletter på det här så. Någon vidare flytthjälp är jag nog inte. Ligger här som en strandad valross och ropar på Ronnie om än det ena, än det andra.

Han
far mellan mig och Emilian. Som minsann har varit och dykt på sin babysimkurs idag, inte jättepopulärt. Nu sover han helt utmattad. Stackarn.

Och stackars mig. Man får tycka lite synd om sig själv när man har blivit opererad. Det får man faktiskt.


Kommentarer
Postat av: ica

Klart att man får!!

2009-12-17 @ 20:03:12
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0