En Alkoholfri Heiniken På Det Här - Wild!

Trots att jag är enormt road av matlagning. Har denna veckan inte bjudit på mer än mackor till middag. Eller - en och annan tacogratäng i och för sig.
 
Men idag är det lördag. Alltså slängde jag ihop en pasta. Riktigt lyckad om jag får säga det själv. Bilderna blev åt helvete. Jag tog faktiskt ordentliga med systemkameran, men nu orkar jag ärligt talat inte hämta den eller leta reda på sladden för överföring. Så varsegoda. Lördagspasta för en.
 
 
Krämig, kryddig pasta med bacon. Bättre kan det knappast bli!

Kommentarer
Postat av: Emma Lange

Lotta, NÄR kommer din kokbok? Eller din matblogg med alla recept? Jag blir alltid så himla hungrig när jag läser din blogg, allt ser så smaskigt ut och med massa sås och kött som jag älskar! Kram från Emma

2013-03-03 @ 03:02:36
Postat av: Charlotte

Åh Emma vad gullig du är. Den där kokboken ligger "on hold" för närvarande. Jag är inte så himla originell utan kör samma repetoar over and over måste nog förnya mig en smula.

I morn blir det kotletter i sambal-/gräddsås med just potatis. Kanske landar receptet här =)

2013-03-08 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0