Det Har Hänt Saker

Jävlar vad det var längesedan jag skrev något. Det beror på en mångd saker. Som har hänt. Det har varit barnkalas om vartannat. Babyn har lärt sig att gå. Svensexa. Möhippa. Diverse AWs och fester.

Jobb. Mer jobb. Tripp till Öland. AC-dag i Borås. Mors dag. En bröllopsfest. Ett barn som fyllt 4. Ett barnkalas på det. Dagisavslutning. Ett barn som fyllt 1. Ett bröllop där vi taostade. En STHLMs-resa. En ögonlaseroperation. Och sjukt mycket mer.

Helt enkelt lite för mycket. Den här helgen har jag sovit kan man säga. Barnen hos mormor&morfar (igen tack!). Mannen "blind" på grund av ögonoperationen. Så jag har sovit. Hur många timmar vet jag inte. Men imorgon är det måndag. Då blir det RedBull.
 
Blandade födelsedagsbilder.
 
 
 
Grattis killarna 1 och 4 minsann!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0