Win-Win!

Då ska vi se. Som ni har märkt bloggas det inte direkt flitigt. Det beror på att jag har börjat jobba. Yes box. Nytt jobb. Jag arbetar sedan den 3/1 som "affärschef" på ett bemannings/rekryteringsföretag här i Växjö.
 
Vad det innebär exakt får jag nog ta och återkomma om. Då jag är helt snurrig själv av all information/utbildning. Dock har jag kommit så pass långt att jag vet att det här verkligen är något för mig. Jag har så himla roligt om dagarna.
 
Nya grymma kollegor och arbetsuppgifter som gör att timmarna bara flyger förbi. Får jag säga det själv så är jag rätt grym också. Såklart.
 
De här första veckorna har min snälla snälla mamma bott hos oss och tagit hand om babyn (den store har varit heltid på förskolan). Men nu har pappan gått på föräldrarledighet (igår), gissa hur nöjd han är?! Han ska vara hemma tills i höst någon gång. Verkligen härligt för honom och kidsen. Plus att jag kan fokusera tusen på mitt nya. Win-win!
 
Here is me. På väg till jobbet. Kofta från -07. Slow fashion kallas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0