At The Förlossning

På grund av försäkringskassanstrul (denna jäkla försäkringskassa) har jag suttit vid min mans gamla dator. Hittade ett gäng opublicerade förlossningsbilder.
 
Dem ska jag nog bespara er. Även om min 3-åring ville se bilder från när de öppnade mammas mage och tog ut lillebror genom det där lilla hålet. Som han så fint uttryckte det.
 
Här är i alla fall en styck minibror. Några timmar gammal. I vårt förlossningsrum (inte operationssalen). Jag är nog en smula omtöcknad. Iförd landstingets sjukt fula dress dessutom.
 
Man känner sig som typ ohotast i hela världen. Observera min högerhand, ett gäng kanyler vari de sprutade in morfin. Åh det var tider det. Morfin gillar man. I det läget.
 
Jag var tvungen att övertäcka mitt ûbertrötta face, för allas trevnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0