Min Glittrane Lördag

Igår tog min man med sig båda kidsen och for till Sthlm. Han är grym min man, utan problem stuvade han in dem i bilen och körde upp. Det hade gått skitbra.
 
Jag tog då tillfället i akt. Heldag och kväll på stan med galej. Började med make over at 13:00. Hoppade på bussen at 15:00. Första glaset vin på PM at 15:30. Koncert med Petra Marklund at 17:00, magiskt - kanske det inte riktigt var, men 4 av 5 toast.
 
Middag med vinpaket at 19:30 på Piazza. Maten sedan, den var magiskt, herregud så gott. Lite Corona på det, med lime. Sedan PM igen, mer vin. Och tvisel, så himla trevligt. Slirade därifrån at 01:00 - två val, dansa en timme på Grace eller gå till mycket märkliga Bishops för en sista öl?! Helt otippad blev det Bishops.
 
Kanske inte my cup of thea men man ska inte vara rädd för nya saker. Jag drack massa vatten och glittrade så väldigt att det blev kommenterat. Tror att det var nyttigt för bishoparna - att få se på lite sparkling, för en gångs skull. 
 
Here is me - sparkling!


 
Bara älskar min paljettkofta. Sjuttiofem kronor. Vilket fynd!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0