Bästa Fredagens Mys

Det är verkligen skiftbyte på Hedvägen. Min man styr med allt här hemma. Disk, tvätt, städ, mat och barn. Och alla nätter. Han är såklart grym. Störtskönt vill jag lova. Fantastiskt underbart.
 
Jag?! - Ja jag jobbar. Som tusan. Idag var jag i Älmhult och flängde. Hann till och med med en lunch hemma på Östergatan 47. Bästa fiskgratängen och en kort stund med mamma och pappa. Mysigt.
 
Nu är det bästa fredagsmyset. Lite lätt svängde jag ihop färskostfyllda baconinlindade kycklingfiléer i ljuvlig sås. Vitt vin (inhandlat i Älmhult) och levande ljus. Snälla söta barn och snart blir det chips - "om de inte hinner att bli för gamla" - Emilian 2½ år.
 
Have a nice weekend!
 
Me not today men one day.
 
Den finaste tröjan, men drapering i ryggen, försökte fota bra. Det gick mindre bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0