Things You Do With Kids

Precis. Saker man gör på lördagar. Med barn. Man frilufsar sig. Idag blev det korvgrillning vid en mysig rastplats. Mindre mysigt att det blåste typ storm. Men vi höll ut och hade det riktigt trevligt. 
 
Love och Emilian springer mot grillplatsen. Jag har dagen till ära tagit på mig min mest diskreta och skogsiga outfit to blend in, in the forest liksom. Väl framme på vår mycket mysiga grillplats.
 
Det grillades pinnbröd, bullens varmkorv och marshmallows. Samt åts en hel del godis. Det är ju lördag.
 
Min man verkar förtjust i just pinnbröd. Lilla A var klarvaken the whole time. Vilket resulterade i att han sedan sov i dryga tre timmar.
 
Slutsats: Mycket trevlig eftermiddag som jag tror att alla, stora som små, uppskattade. Dock bör mamman nästa gång ta på mer kläder, så hon inte behöver ligga under dubbla täcken i flera timmar efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0