Med Paljetter Minsann

Man kan köpa mössa på HMs barnavdelning. Dock får man räkna med att girls på Emilians förskola kan ha densamma.
 
 
På den sista bilden skulle jag egentligen visa mina ögonfransar (det gick ju sådär). Har i några veckor använt ett ögonfransserum som heter Lashtoniic. Och yes box, de har växt.
 
Även om min man hävdar att jag alltid har haft så här långa fransar (har jag absolut inte). De nedre fransarna har också de växt en massa, på bilden har jag dock ingen mascara på dem, därför syns det inte så bra. Men rekomenderar ja!

Kommentarer
Postat av: alo

Håller nog med mr R... bara skojjerier! ;-)

2012-09-27 @ 21:09:56
Postat av: Charlotte

NÄ!

2012-09-28 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0