God Em

God morgon tänkte jag säga med den här bilden. Nu är det eftermiddag. Och regn. Men i morse. Sol och vackra omgivningar, då lillebror och jag tog vår dagliga PW. Eller han sover och jag går.
 
Idag gick vi längsmed någon slags gräddhylla. Hujedamig vilja fina megahus med pooler och torn och sjötomter och det är ju själva fan att vi inte bor i något av dem. Nej vi bor i ett litet brunt renoveringsobjekt till hus. Men jag är inte bitter, det är jag inte.
 
Min man sa i förrgår att vi inte kommer att bo här för alltid. Och I trust my man. Kom just på att jag har en oskrapad trisslott i plånboken. Alltså kanske vi är miljonärer redan nu. Man vet aldrig. Plötsligt händer det.
 
Vad jag lyssnade på? Filip och Fredriks podcast(-er). Har ni inte lyssnat. Gör det. They are very funny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0