Friday I´m In Love

Ibland slår tanken mig, herregud jag är en mamma - till två! Jag som inte ens "gillar" barn liksom. Och jaaa, det är okey att inte "gilla" barn. Så länge man tycker om sina egna. Och det gör jag-  a lot.
 
Och såklart tycker jag om barnen i vår omgivning och sådär, men ni fattar. Jag är inte överdrivet "barnkär" som det så fint heter. Hur som helst. Det är hemskt enkelt att tycka om mina smår. Speciellt när de en regnig fredagsförmiddag ser ut såhär.
 
En kikar på bolibompa och skrattar. En ligger och kollar youtube-klipp på Eric Saade. I och för sig har jag nu hört Manboy och Popular nonstop i en och en halv timme. Men vad gör det. Jag får läsa tidningen och dricka te helt ifred. Och snart får vi besök av Emma och lille Waldemar. Så himla mys.
 
 
 
 
 
 
Mina fina pojkar. Nu sover den ena och den andra leker på sitt rum. Lugnt för mamman (än så länge).

Kommentarer
Postat av: Martina

Alltså på den sista bilden på Adrian vill man bara snusa och pussa vid dubbelhakorna!. Sån goding!. Och stora killen också jättesöt of course.

2012-09-22 @ 08:30:48
Postat av: Charlotte

Amen jag veeet, älskar att han är en tjockis! Den lille alltså =)

2012-09-22 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0